مجله خبریبورس و بازار

هزینه اجاره یک خانه نقلی در شوش چقدر است؟

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای اجاره یک واحد نقلی ۴۰ تا ۵۵ متری در شوش با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن و اجاره نیازمند هستید.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روزنو، برای اجاره خانه ۴۰ تا ۵۵ متری در شوش تهران به حداقل ۱۵۰ میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه نیاز دارید.

در گزارش امروز اجاره یک واحد نقلی در تمام محله های خیابان شوش تهران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۱۵۰ میلیون به عنوان رهن و پنج میلیون تومان پرداختی ماهیانه می توانید یک واحد ۵۰ متری ساخت ۱۳۹۸ در محدوده شوش اجاره کنید.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای اجاره یک واحد نقلی ۴۰ تا ۵۵ متری در شوش با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن و اجاره نیازمند هستید.

باید توجه داشته باشید که هزینه اجاره هر واحد مسکونی با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری می تواند متغیر باشد.

اجاره بهای خانه های نقلی در شوش
محدوده متراژ مشخصات سال ساخت رهن اجاره بها
شوش 40 1 خوابه 1394 300 میلیون تومان 0
شوش 40 1 خوابه – آسانسور – پارکینگ 1393 310 میلیون تومان 0
شوش 45 1 خوابه – آسانسور – پارکینگ – انباری 1398 350 میلیون تومان 0
شوش 47 1 خوابه – آسانسور 1395 350 میلیون تومان 100 هزار تومان
شوش 50 1 خوابه – آسانسور 1398 150 میلیون تومان 5.5 میلیون تومان
شوش 50 1 خوابه آسانسور 1398 150 میلیون تومان 5 میلیون تومان
شوش 55 1 خوابه – آسانسور – پارکینگ 1393 300 میلیون تومان 100 هزار تومان

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در محدوده شوش تهران برای اجاره گذاشته شده و ما دخل و تصرفی در قیمت ها نداریم و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا