بورس و بازارمجله خبری

خرم آباد گران‌ترین شهر کشور برای رشد اجاره‌بهاست

به گزارش ساختمان آنلاین: حمیدرضا القاصی مهر در جلسه بررسی افزایش بی رویه قیمت مسکن و اجاره بها در سطح لرستان با بیان اینکه خرم آباد گرانترین شهر کشور از جهت افزایش قیمت اجاره بهاست، اظهار داشت: قیمت مصوب بر اجاره بها و ملک برای نظارت بر قیمت مسکن به ویژه نظارت بر مشاوران املاک وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، پلیس اماکن و اتاق اصناف به سمت و سوی مشاوران املاکی رفتیم که به صورت زنجیره ای چندین شعبه در سطح شهر خرم آباد دایر کرده و به نحوی یکی از دلایل نابسامانی و افزایش قیمت ملک ها بودند، افزود: 25 مشاور املاک از این چند شعبه را پلمب کردیم تا ساماندهی شوند، حداقل پروانه کسب و کار بگیرند و براساس قانون فعالیت کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: چنانچه قیمت املاک براساس موقعیت ملک و مصالح ساختمانی به کار رفته تعیین شود در این صورت به‌طور یقین ورود دستگاه های نظارتی به این موضوع راحت تر می شود.

وی بیان کرد: گشت مشترکی از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه اتاق اصناف و تعزیرات به عنوان یک مرجع شبه قضایی در لرستان راه اندازی شود تا در فصل جابه‌جایی مستأجران حداقل نظارتی بر ساماندهی مشاوران املاک و میزان تعیین اجاره بها انجام شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا