بورس و بازارمجله خبری

قیمت آپارتمان‌های نقلی در میدان انقلاب تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:  انقلاب یکی از محلات پرطرفدار بازار مسکن تهران است. البته در این محله تردد زیاد است و به همین دلیل برای کسانی که دنبال یک محله آرام برای زندگی هستند، مناسب نیست.

قیمت هر مترمربع آپارتمان نوساز در محله انقلاب بالاتر از میانگین قیمت مسکن در تهران است و در حال حاضر بهای یک متر مربع آپارتمان نوساز در محله انقلاب حدود ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است. آپارتمان های قدیمی محله انقلاب را می توان با قیمت پایین تر خرید و در حال حاضر بهای هر مترمربع آپارتمان قدیمی در این محله به حدود ۲۵ تا ۲۷ میلیون تومان هم می رسد.

مشاوران املاک این محله می گویند که تعداد آپارتمان های نوساز در این محله چندان زیاد نیست و بافت مسکونی منطقه بیشتر قدیمی ساز است. بنابراین کسانی که بودجه خرید خانه نوساز ندارند می توانند در این محله گزینه های متعدد آپارتمان های قدیمی را بررسی کنند.

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان های کوچک متراژ محله انقلال را با استناد به آخرین فایل های فروش مشاوران املاک محله را می بینید:

انقلاب

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا