بورس و بازارمجله خبری

روند افزایشی آپارتمان‌‌های فروشی در اردیبهشت

به گزارش ساختمان آنلاین:افزایش تعداد آپارتمان‌‌های فروشی در اغلب نواحی مصرفی بازار مسکن، رخدادی است که واسطه‌های ملکی طی دو سه روز گذشته و پس از اتمام تعطیلات پیاپی اخیر گزارش کرده‌‌اند. بررسی فایل‌‌های جدید ثبت شده در بازارهای نیازمندی‌‌های آنلاین و ثبت آگهی‌‌های ملکی در روزهای اخیر کاملا محسوس بوده است. البته  با وجود ظرفیت فضای مجازی، بسیاری از آگهی‌‌ها به صورت شخصی توسط مالک ثبت شده است، اما روال کاری واسطه‌های ملکی فعال در هر منطقه این است که هر روز آگهی‌‌های جدید را رصد می‌کنند و با آگهی‌‌دهندگان تماس می‌گیرند و اعلام آمادگی می‌کنند تا برای ملک آنها قرار بازدید هماهنگ کنند.

71 copy

به این ترتیب واسطه‌ها معمولا اشراف نسبتا کاملی به تغییرات افزایشی یا کاهشی تعداد فایل‌‌های فروش دارند و اکنون به اذعان آنها با شروع هفته جاری، فایل‌‌های فروش هر روز در حال افزایش بوده است.به نظر می‌‌رسد برخی از فروشنده‌ها با توجه به نزدیک شدن به هفته پایانی ماه رمضان، تصمیم به عرضه املاک خود در بازار مسکن گرفته‌‌اند و در واقع خود را آماده ورود به بازار پس از رمضان کرده‌‌اند. انتظار این است که به شکل سنتی تعداد بازدیدهای حضوری متقاضیان املاک پس از اتمام ماه رمضان افزایش پیدا کند و به همین خاطر از هم‌‌اکنون انگیزه فروش در میان فروشندگان بالقوه بازار مسکن افزایش پیدا می‌کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. هر کس بتواند ملک خود را بفروشد برد کرده چون در حال حاضر حدود دو میلیون آپارتمان بدون مشتری وجود دارد یعنی هر کس بتواند ملک خود را بفروشد شانس آورده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا