راه و شهرسازیمجله خبری

سازمان نظام مهندسی ساختمان به آرامش رسید

به گزارش ساختمان آنلاین: حمزه شکیب در خصوص برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار کرد:‌ وزارت راه و شهرسازی حتما این سیاست را دارد که سازمان نظام مهندسی و انتخابات آنرا مدیریت کنیم تا با یک آرامش حاشیه‌های ایجاد شده برای سازمان نظام مهندسی را به حداقل برسانیم.

وی با بیان این‌که در فضای تعاملی با سازمان نظام مهندسی، انتخابات شورای مرکزی را برگزار می‌کنیم، پیشنهادم این است با هماهنگی این کار را انجام دهیم تا بتوانیم این مرحله را با آرامش، مدیریت و درایت پشت سر بگذاریم. هدف اصلی ما در شورای مرکزی این است تا هیئت مدیره شورای مرکزی دوره نهم متعهد و یکدست باشد تا چالش‌های سازمان‌های نظام مهندسی کشور را به فرصت تبدیل کند.

سرپرست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور تاکید کرد:‌ بهترین زمان برای برگزاری انتخابات شورای مرکزی، پس از ماه مبارک رمضان است.

شکیب با بیان این‌که هیئت مدیره‌هایی که انتخاب شده‌اند عمدتا جدید هستند، گفت: اینها تا آن زمان نسبت به هم شناخت پیدا می‌کنند و قطعا به‌دنبال آن خواهند بود تا شورای مرکزی منسجم، همراه و تعامل پذیری با وزارت راه، دولت و حاکمیت داشته باشبم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا