بورس و بازارمجله خبری

آپارتمان‌های منطقه پونک تهران چند؟

به گزارش ساختمان آنلاین:   به گفته یک مشاور املاک : ملکی ۲۰ ساله با متراژ ۴۶ متر و ۱ اتاق خواب، در پونک ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان دارد. این واحد در باغ‌فیض قرار دارد و از دو سمت از طریق نور آفتاب، روشنایی وارد این واحد می‌شود. همچنین این واحد به تازگی نوسازی شده است‌.البته این واحد آسانسور ندارد ولی امکاناتی مثل پارکینگ و انباری دارد.

وی توضیح داد: کمترین واحدی که در پونک برای فروش گذاشته شده است که بدون امکانات باشد از رنج قیمت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و واحد فول امکانات که‌ نوساز باشد قیمتی حدود ۳ میلیارد تومان دارد.

او تاکید داشت: واحد هایی که در جنت‌آباد مرکزی قرار دارند ارزش خرید بیشتری دارند و افراد بیشتری متقاضی خرید ملک‌ در‌ این منطقه هستند.

به گفته این مشاور املاک دیگری واحدی ۴۹ متری در پونک که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد ارزشی معادل ۳ میلیارد تومان دارد. این واحد نیز در باغ فیض قرار دارد که دسترسی خوبی به مترو و خط BRT دارد.

همچنین طبق گفته فعالین این بازار، مسکن آنچنان آینده مشخصی ندارد و اگر در آینده افزایش قیمتی صورت بگیرد، برگشت قیمتی نخواهیم داشت و افزایش قیمت را شاهد خواهیم بود.

این صاحب بنگاه گفت: برای خرید واحدی ۵۲ متری که نوساز باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون را باید پرداخت کرد.

این پروژه که به صورت برج مجلل ساخته شده است، در سردار جنگل شمالی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: واحد نوساز دیگری در سردار جنگل که ۶۰ متر متراژ دارد و امکانات کاملی از نظد آسانسور، پارکینگ و انباری نیز دارد، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است و برای فروش‌ گذاشته شده است. این آپارتمان دارای لابی مجلل و باشگاه و مهدکودک نیز می‌باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا