راه و شهرسازیمجله خبری

پاساژ علاءالدین در صدر فهرست ساختمان‌های ناامن تهران/حکم دادگاه: ۲ طبقه دیگر ساخت و ساز کند

به گزارش ساختمان آنلاین:  بر اساس حکم یک دادگاه مالک پاساژ علاءالدین می‌تواند ۲ طبقه دیگر ساخت و ساز کند و این در حالی است که این پاساژ در صدر فهرست ساختمان‌های ناامن قرار دارد.

در زمان مدیریت شهری محمدباقر قالیباف در تهران، این ساختمان ناایمن شناخته شد اما مالک بی‌توجه به اخطارها، طبقه هفتم را ساخته بود؛ بعد از آن شهرداری با پیگیری‌های گسترده حکم تخریب گرفت و آن طبقه اضافی را تخریب کرد؛ حالا خبرنگار فرهیختگان کسب اطلاع کرده مالک با حکم دادگاه، قصد ساخت و ساز آن طبقه به‌اضافه مجوز ساخت دو طبقه دیگر را هم گرفته است.

هرچه می‌گردیم و می‌پرسیم، کسی نیست که جواب قاطع و قانع‌کننده‌ای دهد، همه جز مالک ساختمان و منتفعان این سود هنگفت از اجاره مغازه‌های علاءالدین، بر ناایمن بودن این سازه عجیب اتفاق‌نظر دارند. منتها انگار قرار نیست اقدامی شود و جلوی فاجعه احتمالی را پیش از وقوع بگیرند.

پاساژ علاءالدین در صدر فهرست ساختمان‌های ناامن تهران/ حکم یک دادگاه: ۲ طبقه دیگر ساخت و ساز کند

پاساژ علاءالدین در صدر فهرست ساختمان‌های ناامن تهران/ حکم یک دادگاه: ۲ طبقه دیگر ساخت و ساز کند

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا