اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

فعلا ۲۸ هزار هکتار اراضی برای نهضت ملی مسکن شناسایی شد

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ۲۸ هزار هکتار اراضی با همکاری دستگاه‌های مختلف شناسایی و در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت.

در حالی که سازمان ملی زمین و مسکن به شدت به دنبال پیگیری و شناسایی اراضی دستگاه ها بوده اند امسال از اراضی دستگاه ها تنها توانسته اند ۲۸ هزار هکتار شناسایی کنند و اعلام کرده اند که مابقی اراضی را در سال جدید با شدت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

در همین رابطه ارسلان مالکی، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا کنون توانسته ایم ۲۸ هزار هکتار زمین برای اجرای این طرح را شناسایی و اجرایی کنیم گفت: سازمان ملی زمین و مسکن حرکت بزرگی در بحث تامین زمین شروع کرده و این حرکت ادامه خواهد داشت و برای ادامه کار در بحث آماده‌سازی و ساخت مصوباتی نیز داشته‌ایم.

او ادامه داد: در سال جدید بسیاری از اراضی که شناسایی شده را تعیین تکلیف خواهیم کرد و البته در سال گذشته هم تا جایی که زمان اجازه داد بسیاری از موضوعات تعیین تکلیف شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال های گذشته بحث سرمایه‌گذاری و مشارکت مغفول مانده بود افزود: امسال در این حوزه اقدامات بسیاری انجام شد به طوری که در قالب تفاهم نامه و مشارکت با دستگاه های مختلف توانسته ایم میزان سرمایه گذاری در این بخش را چندین برابر کنیم.

مالکی تصریح کرد: در گذشته این اقدام مغفول مانده بود که امسال به این موضوع توجه ویژه‌ای شد و در سال آینده نیز با سرعت بیشتری در این حوزه اقداماتی صورت گرفته است.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در خصوص تامین زمین و همچنین اجرا برای سال آینده برنامه ویژه‌ای داریم و از این رو یکی از موضوعات مهم برای سال آینده بحث آماده‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های مسکن مهر از اولویت‌های سازمان در سال جدید است، بیان کرد: این موضوع در سال آینده با جدیت پیگیری خواهد شد و همه با هم باید با همفکری، متمرکز شده تا به اولویت‌ها برسیم تا در مجموع بتوانیم موفقیت های را به دست بیاوریم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا