اخبار ساختمان آنلاینصنایع ساختمانیفن آوری های ساختمانیمجله خبری

BuildX2024 رویدادی متفاوت در صنعت ساختمان

مهندس امیدرضا ریاحی عضو شورای سیاستگذاری رویداد بیلداکس ۲۰۲۴ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین به سوالات زیر پاسخ داد:

رویداد بیلداکس BuildX چیست؟

بیلداکس یک رویداد متفاوت در صنعت ساختمان است که با حضور گسترده سرمایه‌گذاران، مهندسان، طراحان، سازندگان و تولید کنندگان این صنعت به سبکی نوین برگزار می‌شود.

در بیلداکس چه اتفاقی می‌افتد؟

این رویداد از بخش‌های مختلف و متنوعی تشکیل می‌شود. محور اصلی آن ارائه‌های ارزشمند اساتید، متخصصان و صاحب نظران خواهد بود که ظرف مدت کوتاه و معینی از تجربیات، موفقیت‌ها، شکست‌ها و ایده‌های خود در صنعت ساختمان سخن خواهند گفت. بیان و تشریح موارد گفته شده به مخاطبان فرصت الگوبرداری و درس آموزی را می‌دهد.
با پیش بینی ابزارهای نظرسنجی شرکت کنندگان به صورت آنلاین به سخنرانی‌ها امتیاز خواهند داد و در پایان ‌ها و ایده‌های نوآورانه برتر از دید مخاطبان مشخص خواهد شد.

مزیت و تفاوت بیلدکس نسبت به سایر رویدادها چیست؟

بیلداکس تفاوتهای مختلفی با سایر همایش دارد که عبارتند از: اولین تفاوت، تمرکز این رویداد بر ایده‌های خلاقانه و طرح‌های نوآورانه توسط متخصصین صاحب نظران و تولید کنندگان است که می‌تواند در ابعاد فنی، مهندسی و مدیریتی به رشد صنعت ساختمان کمک نماید. بنابراین فرصت مناسبی است که شرکت‌های خلاق و دانش بنیان خدمات و محصولات خود را معرفی نمایند.

دومین تفاوت، در بسیاری از همایش‌ها که جنبه تبلیغاتی پیدا کرده‌اند، تبلیغات تولید کنندگان برای بازاریابی به نمایش هوایی از مکان کارخانه، تعداد سوله و خط تولید محدود می‌شود؛ در حالی که به جای آن باید به کاربرد محصول در چرخه تولید ساختمان و مزایا و علت به کارگیری آن اشاره شود. در بیلداکس تمرکز بر راهکارها و نتیجه است.

سومین تفاوت، یکی از موضوعاتی که تولید کنندگان باید به آن بپردازند بازاریابی از دریچه آموزش است که در رویداد بر بیلداکس این موضوع تاکید می‌شود.

چهارمین تفاوت، فضای تعاملی این رویداد است. در این رویداد علاوه بر سخنرانی‌ها با پیش بینی فضای لازم برای برگزاری جلسات B2B و تعامل بین شرکت کنندگان فرصت مناسبی برای شبکه سازی ایجاد می‌شود.

آیا این رویداد نمایشگاه جنبی هم دارد؟

تیم برگزاری فضایی را برای نمایش و عرضه محصولات و خدمات نوآور و خلاق پیش بینی نموده است.

هدف از محور قرار دادن ساختمان فردا در این رویداد چیست؟

با توجه به تحولات گسترده در صنعت ساختمان و چشم انداز آن، یکی از اهداف اولین رویداد تداکس ترسیم آینده این صنعت و نمایش مولفه‌هایی است که بر فردای ساختمان‌ها اثر می‌گذارد.

مهندس ریاحی عضو شورای سیاستگذاری رویداد بیلداکس ۲۰۲۴ افزود این رویداد با محوریت ساختمان فردا در تاریخ ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴ تا ۲۱ در محل سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا