اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ورود جدی هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن در بافت‌های فرسوده

محمدرضا جواهری مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه چند منظوره مقدم تهران در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه یک پروژه بزرگ در بافت فرسوده تلقی می‌شود چرا که پروژه‌های واقع در بافت فرسوده معمولاً واحدهای کمی دارند اما در اینجا با همت شهرداری و وزارت راه و شهرسازی یک پروژه ۳۲۱ واحدی کلنگ زنی می‌شود که همراه با خدمات شهری و زیربنایی در خود شکل می‌گیرد.

به گزارش ساختمان آنلاین، وی ادامه داد: در دهه فجر ۲۱۰۰ واحد کلنگ زنی می‌شود و همچنین یک هزار واحد افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و در حوزه بافت‌های فرسوده هم ۶۵۰ واحد دیگر هم در پردیس و ۶۲۰ واحد در اصفهان کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن افزود: توصیه و تاکید به سرکت‌هایمان کرده‌ایم که در بافت‌های فرسوده به صورت جدی وارد شوند چرا که تسهیلات بسیار خوبی را وزارت راه و شهرسازی در حوزه بافت‌های فرسوده در نظر گرفته است و می‌تواند مشکلات عدیده‌ای که در این بافت‌ها همچون ایمنی وجود دارد مرتفع شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا