اخبار ساختمان آنلاینراه و شهرسازیمجله خبری

بهره برداری از فاز اول بزرگراه شهید بروجردی ترافیک منطقه ۱۸ را کاهش می دهد

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، افتتاح فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی را موجب دسترسی آسان تر به بازار آهن دانست و گفت: حذف تردد خودروهای سنگین از معابر منطقه ۱۸ و کاهش بار ترافیک در محلات از مزیت های این افتتاح است.

به گزارش ساختمان آنلاین، مهدی پیرهادی در حاشیه آیین بهره برداری از فاز اول بزرگراه شهید بروجردی ترافیک منطقه ۱۸، گفت: رفع دغدغه هایی که از سالها قبل برای شهروندان وجود دارد از مهمترین اهداف مدیریت شهری این دوره است و در این دوره مدیریت شهری تلاش کردیم دغدغه های شهروندان در حوزه ترافیک و حمل و نقل را کاهش دهیم.

وی تاکید کرد: افزایش بودجه حمل و نقل و تلاش برای انعقاد قرارداد و خرید اتوبوس و واگن مترو نیز در این راستا صورت گرفت.

پیرهادی با بیان اینکه قطعه ۱ بزرگراه شهید بروجردی در قالب مسیرهای تندرو شمالی و جنوبی هر یک با سه خط عبوری و مسیرهای کندرو شمالی و جنوبی هر یک با دو خط عبوری طراحی و اجرا شد، این‌موضوع را موجب افزایش رضایتمندی شهروندان عنوان کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با گشایش این قطعه از بزرگراه، مسیر ترافیکی تندروها از تقاطع بزرگراه آزادگان در سطح صفر آغاز شده و در محدوده ۴۵ متری کن به سطح منفی یک منتقل می‌شود و در ادامه قبل از بلوار الغدیر مجدداً به سطح صفر باز می‌گردد.

پیرهادی ادامه داد: جهت تکمیل رینگ شمالی جنوبی ناتمام شهر تهران در غرب پایتخت احداث سه پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام ادامه بلوار بهار و تقاطع‌های آن با بزرگراه فتح و بلوار زرند و بزرگراه شهید بروجردی الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: احداث بزرگراه شهید بروجردی علاوه بر تکمیل قطعه‌ای از این رینگ داخلی و امکان اتصال شمالی‌ترین نقطه تهران به فرودگاه امام خمینی(ره) در آینده سبب تسهیل دسترسی بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران ساوه به بازار آهن، حذف تردد خودروهای سنگین از معابر منطقه ۱۸ و کاهش بار ترافیک در محلات پیرامونی خواهد شد.

 

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طول این بزرگراه حدود چهار کیلومتر است، تاکید کرد: جهت احداث این قطعه از بزرگراه شهید بروجردی ۸۲ معارض ملکی شناسایی و رفع شد که از این بین ۵ ملک درشت دانه و مابقی در ابعاد کوچکتر بود با رفع این معارضین مجموعاً ۱۴۸ هزار متر مربع زمین برای اجرای این پروژه آزادسازی شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا