مجله خبریراه و شهرسازی

احداث ۱۰ ‌هزار واحد مسکونی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در تهران و البرز

وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: توافق‌نامه احداث ۱۰ ‌هزار واحد مسکونی کارکنان وزارت جهادکشاورزی در تهران و البرز بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، صبح امروز توافق‌نامه احداث ۱۰ ‌هزار واحد مسکونی برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در تهران و البرز با حضور هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی منعقد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم با تاکید بر اهمیت ساخت مسکن برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، گفت: برای تامین رفاه و ارتقای بهره‌وری کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در راستای دستیابی به امنیت غذایی، ساخت مسکن کارکنان و ایجاد رفاه حداقلی در دستور کار است.

معاون سازمان ملی زمین و مسکن وزارت مسکن و شهرسازی نیز در این نشست بر همکاری بیشتر با وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد و یادآور شد: ساخت مسکن ملی دارای اهمیت بسزایی بوده و وزارت جهاد کشاورزی نیز در این خصوص کمک شایانی به وزارت راه و شهرسازی کرده است.

وی برای حل موضوع مسکن خانواده بزرگ جهادکشاورزی و ارائه گزارش هفتگی از روند پیشرفت امور اعلام آمادگی کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا