اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

قوانین بخش مسکن جامع و کارآمد است

در حالی که بسیاری از کارشناسان بخش مسکن تاکید می کنند قوانین بخش مسکن از انسجام و یکپارچگی لازم برخوردار نیستند، اما معاون امور تقنینی معاونت امور مجلس در ریاست جمهوری ضمن رد این اظهارات عنوان کرد: دولت سیزدهم با ارائه لوایح خوب در قالب لوایح متعدد در حوزه‌های اقتصادی، به ویژه در بخش مسکن، تلاش‌های قابل توجهی را انجام داده است.

سید علی ادیانی،در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: این لوایح شامل مسائلی مانند ساماندهی مسکن، قوانین کارآمد موجر و مستاجر، قوانین مربوط به تسهیل واگذاری زمین‌های دولتی به طرح نهضت ملی مسکن و آیین‌نامه‌های اجرایی مرتبط است. این لوایح توسط قانونگذار تدوین و قابلیت اجرایی پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: علاوه بر دولت سیزدهم، مجلس یازدهم نیز در بخش‌های متعددی از اقتصاد، از جمله بخش مسکن، لوایح و تصمیمات مهمی را اتخاذ کرده است. این لوایح و تصمیمات به منظور ساماندهی و بهبود عملکرد اقتصادی در بخش مسکن و سایر حوزه‌های مرتبط اتخاذ شده‌اند.

معاون امور تقنینی معاونت امور مجلس در ریاست جمهوری خاطرنشان ساخت: تحولات قابل توجهی در بخش مسکن در دولت سیزدهم و مجلس یازدهم با تدوین و اجرای لوایح و قوانین متعدد رقم خورده است. این تلاش‌ها به منظور ساماندهی، بهبود و راهگشایی بخش مسکن و ارتقای روابط بین دولت و مجلس صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با ادامه این تحولات، امیدواریم که بخش مسکن بهبود چشمگیری را تجربه کند و نیازهای مسکن جامعه بطور موثر تامین شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا