بنای برتراخبار ساختمان آنلاین

پنل 3 : بنای برتر، تولید محتوا | نمایشگاه تاسیسات 1402

مدیر پیج و سایت انجمن تاسیسات: معرفی محصولات حوزه تاسیسات برای مخاطبان/ نوع تولید محتوا در شناخت محصولات اهمیت مضاعف دارد

به گزارش استودیو نمایشگاه تاسیسات؛ سمیه روحانی‌نژاد مدیر پیج و سایت انجمن تاسیسات در پنل “بنای برتر و رسانه‌های تخصصی” با اشاره به تاثیر رسانه‌های تخصصی در اجرای پروژه‌های ساختمانی اظهار داشت: در انجمن تاسیسات در قالب اینستاگرام و همچنین سایت، فعالیت اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: در حکم رسانه اینترنتی هستیم و تبلیغات، تولید محتوا و معرفی محصولات را برای تولیدکنندگان ایرانی انجام می‌دهیم تا محصولات شناخته شود.

مدیر پیج و سایت انجمن تاسیسات عنوان کرد: در قالب ویدئو در پیج اینستاگرام و در سایت به صورت تصویر و متن فعالیت‌ها پیگیری می‌شود، چراکه برای مخاطبان اینستاگرام، بیشتر ویدئو جذابیت دارد و محصول از تمام زوایا به طور واقعی نشان داده می‌شود تا مخاطبان با کارکرد محصول آشنا شوند.


روحانی‌نژاد سپس گفت: هر فعالیتی مشکلات و چالش های خود را دارد، البته با توجه به سابقه ۱۲ ساله بنده در زمینه تاسیسات، معرفی محصولات راحت تر انجام می‌شود، البته همواره نیاز به آموزش و بروز شدن اطلاعات داریم تا بتوان تولید محتوای اثرگذار داشته باشیم.

وی در مورد کمک به تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: نوع تولید محتوا اهمیت دارد و اکنون ویدئوها در خط تولید تهیه می شود تا کیفیت و کارکرد دستگاه ها نشان داده شود و مخاطبان از چنین محتوایی استقبال می کنند.

مدیر آی تی و مشاور مدیرعامل پلی ران:
رسانه های اجتماعی، محور رشد و شکوفایی واحدهای تولیدی است.

به گزارش استودیو نمایشگاه تاسیسات، مجید قنبری در حاشیه پنل “بنای برتر و رسانه تخصصی” با اشاره به استراتژی پلی ران در حوزه رسانه و تولید محتوا اظهار داشت: شرایط کنونی دنیا به شکلی است که همه سازمان ها ناگزیر به استفاده از رسانه هستند و اگر  واحدی از این‌امر امتناع کند قطعا فرآیند رشد تولید آن به کندی انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: رسانه مولفه اساسی در حوزه تولید است. معرفی محصولات از طریق رسانه قطعا باعث رشد و معرفی آن در جامعه و برآورد سطح انتظارات مشتریان می شود، بنابراین کسانی که به آن دسترسی دارند خط سیر رشد و پیشرفت خود را سریع تر طی خواهند کرد.

مدیر ای تی و مشاور مدیرعامل پلی ران در ادامه افزود: پلی ران با پتانسیلی که دارد و دید مدیریتی آن توانسته به صورت تکنیکال، جایگاه ویژه ای برای برای رسانه قابل شده است، امری که امروز در نمایشگاه بین المللی شاهد آن هستیم.

قنبری سپس با اشاره به چالش های حوزه رسانه در انتشار سبک جدید گفت: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته در رسانه های اجتماعی و اتحاذ سبک جدید تبلیغات و آگاهی بخش به مشتریان و انبوه سازان، امروزه با گذار از انتشار کاتالوگ و بروشور به مرحله  NFC و QR Code رسیده ایم که مخاطبان میتوانند همه اطلاعات به روز شرکت را دریافت کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا