اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

بازار مسکن روند افزایش قیمتی را در پیش گرفته است

محمد رضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه  روند افزایش قیمت مسکن در بازار در حال حاضر مشاهده می شود گفت: باید در این بازار اقدامات لازم و ابزارهای کنترلی و نظارتی وجود داشته باشد و برنامه ریزی برای کنترل این بازار در دستور کار قرار گیرد.
او ادامه داد: مجلس با قول اتمام ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن به آقای بذرپاش رای داده است و باید در این بخش همکاری لازم تمامی دستگاه ها در دستور کار
 قرار گیرد.
رضایی کوچی تاکید کرد: بازار مسکن در حال حاضر نیازمند حمایت است وبرای کنترل قیمت ها در بازار مسکن باید تمامی دستگاه ها همکاری لازم را انجام دهند تا این بازار به ساماندهی لازم برسد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: باید ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن اجرایی شود و دولت نباید در اجرای این طرح در قالب پیمانکار وارد شود بلکه باید نقش نظارتی و کنترلی داشته باشد تا از طریق آن بتوانیم نیاز مسکنی کشور را حل کنیم.
او یادآور شد: بازار مسکن با روند افزایش قیمتی روبرو است و همین خود فاصله بین خرید و عرضه مسکن را برای متقاضيان دشوار کرده است.
رضایی کوچی بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی به طور قطع بازار ساخت و ساز و تولید مسکن با مشکل مواجه خواهد شد و همین امر بر قیمت تمام شده ساخت تاثیر خواهد گذاشت.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا