راه و شهرسازیمجله خبری

انبوه‌سازی به شیوه‌های نوین صنعتی گسترش یابد

به گزارش ساختمان آنلاین: علیرضا فخاری در جلسه بررسی مسائل اراضی نهضت ملی مسکن در شهرستان مهاباد اظهار داشت: باید به این موضوع توجه شود که دفاع از حقوق مردم وظیفه ماست و تعاونی‌ها باید طرح‌های مصوب را با جدیت دنبال کنند.

وی درخصوص پرونده‌های هفت تعاونی فعال مسکن در شهرستان مهاباد تصریح کرد: در تعاونی نیروهای مسلح فروش اقساطی اراضی و واگذاری به متقاضیان عضو تعاونی مورد پیگیری مدیران این تعاونی باشد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تعاونی جهادگران اراضی مورد نظر را بر اساس نظرات کارشناسان آماده کند و ارزش خدمات این تعاونی برای واگذاری اراضی ارزیابی شود.

فخاری با بیان اینکه فروش اقساطی به متقاضیان از شروط واگذاری است که باید توسط تعاونی جهادگران مراعات شود، ادامه داد: تعاونی‌های مسکن پیام مهاباد نیز باید متعهد شود طی یک ماه اراضی در اختیار را تعیین و تکلیف کند و طی شش ماه طرح را تحویل متقاضیان دهد.

وی اضافه کرد: تعاونی‌های مسکن بسیجیان و شوراها و دهیارها نیز اراضی مورد نیاز را جهت ساخت مسکن دریافت خواهند کرد.

تکمیل ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرستان مهاباد 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: اراضی تعیین شده برای این شهرستان ۱۷ هکتار واگذار  شده و ۱۳ هکتار نیز اراضی ملی مشخص شده است.

سیدمحسن حمزه لو با تاکید بر اینکه مشکلی از بابت تامین زمین در این شهرستان، وجود ندارد، گفت: تامین زمین از توان اراضی ملی و اراضی موجود به شرط داشتن شرایط زیربنایی مناسب در اولویت قرار گرفت.

حمزه‌لو افزود: مرتفع کردن مشکلات تعاونی‌های مسکن در شهرستان مهاباد بررسی شد تا مشکلات خودمالکی‌ها در سریعترین زمان ممکن رفع شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا