اجتماعی

پست هوایی برق تقاطع عبیدزاکانی و خیابان شهید حسین نژاد جابه‌جا شد

شهردار منطقه ۱۷ گفت: با تدابیر اتخاذ شده و پیگیری ها و تعامل همکاران ما در ناحیه ۳ و معاونت فنی و عمرانی منطقه با اداره برق رودکی، پست هوایی برق تقاطع عبیدزاکانی و خیابان شهید حسین نژاد جابه‌جا شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه بااشاره به جابه جایی پست هوایی برق خیابان شهید حسین نژاد، گفت: با اجرای طرح تغییر جهت حرکتی خیابان رشیدی جهان حدفاصل خیابان شهید فریدون احمدی تا مهمان نوازان در ماه های گذشته، خیابان حسین نژاد حدفاصل خیابان های مهمان نوازان تا عبیدزاکانی که در ضلع شمالی روگذر خط راه آهن تهران_ تبریز واقع شده و بدون تردد خودرو بوده، زیر بارترافیکی رفته است.

شنگی افزود: در وسط معبر مذکور، پست هوایی برق به صورت معارض وجود داشت که منجر به حادثه خیز شدن خیابان حسین‌نژاد و کند و ناایمن شدن تردد خودرویی در این محور شده بود.

شهردار منطقه با بیان اینکه این مسئله بار ترافیکی در محدوده فوق به وجود آورده بود، تصریح کرد: به همین منظور با تدابیر اتخاذ شده و پیگیری ها و تعامل همکاران ما در ناحیه ۳ و معاونت فنی و عمرانی منطقه با اداره برق رودکی، این اداره نسبت به اعزام اکیپ اجرایی و جابه جایی پست برق و متعلقات آن اقدام کرد.

شنگی خاطرنشان کرد: با این جابه جایی در حال حاضر خودروها به صورت ایمن و روان از این گذر تردد می کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا