اجتماعی

برای رفع مشکل آلودگی هوای پایتخت نیازمند یک برنامه‌ریزی عملیاتی هستیم

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با تاکید بر مداومت آلودگی هوای پایتخت در طول سال عنوان کرد: متاسفانه هرساله در ۶ماه دوم سال به دلیل پدیده وارونگی‌هوا پدیده آلودگی هوا تشدید میشود

عضو شورای شهر با اشاره به آمارهای اداره کل محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰ از مجموع ۱۸۲۶ روز تنها ۳۶ روز تجربه هوای پاک ۴۱روز هوای ناسالم داشته‌ایم.

عضوهئت رئیسه شورای شهر تهران با تاکید‌بر اینکه در خصوص رفع مشکل آلودگی هوای پایتخت نیازمند یک برنامه‌ریزی عملیاتی هستیم یادآور شد : براساس مستندات سازمان مربوطه در محیط زیست به رسانه‌ها در سال ۱۴۰۰در حدود ۶ هزار قربانی داشته است که براساس قانونی که در این خصوص وضع شده به نقش و وظایف همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها و سازمان‌‌های مربوطه اشاره شده است.

وی با بیان اینکه رفع مشکل آلودگی هوا به عهده شهرداری‌ها یک تصور نادرست است ادامه داد: شورای شهر تهران هم خواستار عمل به قانون هوای پاک در خصوص آلودگی هوا است

نجفی خاطرنشان کرد: از قوه‌قضائیه میخواهیم با دستگاه‌هایی که در این خصوص ترک فعل کرده‌اند برخورد قانونی کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا