اجتماعی

آقامیری؛ تاکید بر اجرای پروژه‌های عمرانی شاخص و زودبازده

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در این جلسه که در سالن شیبانی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، گزارشی از روند اجرایی و پیشرفت پروژه ها ارائه گردید.
 رئیس کمیته عمران شورای اسلامی‌شهر تهران با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی شاخص و زودبازده حاکی از عملکرد مطلوب مدیریت شهری است، بر ضرورت سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی شهر تهران تاکید کرد.
  سیدمحمد آقامیری در ادامه افزود: کسب رضایت شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تکمیل پروژه های عمرانی، رضایت مردم را در بهره مندی از پروژه های تعریف شده شاهد باشیم.
لازم به ذکر است در این جلسه معاونین عمرانی مناطق یاد شده، گزارشات خود را در خصوص روند اجرایی پروژه ها ارائه کرده و ضمن بررسی پروژه در خصوص روند وضعیت پروژه ها اعم از سرعت اجرای پروژه و مشکلات احتمالی پیش رو، بر لزوم اجرای سریع پروژه های عمرانی تاکید شد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا