اجتماعی

نبود روشنایی، بوستان‌های منطقه 20 را به مکان‌های ناامن تبدیل کرده

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اکثر بوستان های منطقه 20 از روشنایی کافی برخوردار نیستند و لذا این مکان به محل تجمع معتادان متجاهر تبدیل شده و مکان های نا امن در سطح منطقه ایجاد کرده است.

به گزارش ساختمان آنلاین، احمد صادقی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورا و در ادامه ارایه گزارش ناصر امانی در خصوص محـله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران گفت: جا دارد از اقدامات آقای ناظم رضوی تشکر کنم و برای آقای شنگی هم آرزوی توفیق داریم.

صادقی در ادامه اظهار داشت: بنده دو نکته در ارتباط با گزارش آقای امانی دارم؛ نخست آنکه موضوع روشنایی بوستان ها بسیار مهم است نه تنها فقط در ارتباط با محله جوانمرد بلکه اکثر بوستان های منطقه 20 و شهر ری خاموشی دارند و مدام هم بیان می شود اختلافات با اداره برق سبب ایجاد این موضوع شده است.

وی ادامه داد: تاریکی سبب شده ، بوستان ها به محل تجمع معتادان متجاهر تبدیل شود و این امر بوستان های منطقه را ناامن کرده و امکان استفاده ار بوستان ها نیست. از آقای شنگی شهردار محترم منطقه می خواهم این موضوع را در دستور کار قرار دهند و در این ارتباط برادر خوبمان آقای شربیانی نیز جلسات خوبی را برگزار کردند.

صادقی در ادامه افزود: در ارتباط با زمین خاکی که آقای امانی در گزارش اشاره داشتند نیز باید بگویم که این زمین خیلی سال است که رها شده اما یک سرمایه گذار محلی وجود دارد که اذعان داشته با هزینه خودش زمین را چمن کند و رایگان در اختیار شهروندان قرار دهد. این سرمایه گذار سابقه خوبی دارد و درخواست داریم که شهرداری این موضوع را پیگیری کند تا این زمین احیا شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا