اجتماعی

مشارکت شهروندان منطقه ۱۷ در طرح “من شهردارم ۲” از مرز ۱۱ هزار نفر گذشت

شهردار منطقه 17 در خصوص اجرای طرح«من شهردارم 2»، گفت: طبق بررسی های به عمل آمده تا به امروز بالغ بر ۱۱ هزار نفر از شهروندان در این طرح شرکت کرده اند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به مشارکت پذیری بالای شهروندان منطقه در طرح ” من شهردارم ۲”، گفت: دومین طرح “من شهردارم ۲” از روز شنبه هفته گذشته ۱۱ آذرماه در سطح منطقه با کمک سفیران آغاز به کار کرد.

وی افزود: علاوه بر جلساتی که قبل از شروع و اوایل اجرای طرح برگزار شد، طی روزهای گذشته جلسات متعددی با سلامت یاران، مدیران سرای محلات، معاونت اجتماعی و رئسای ادارات برگزار شده و در خصوص چگونگی و نکات قابل تامل اجرای این طرح بحث و گفت و گو شده که نتایج ارزشمندی جهت پیشبرد آن داشته است.

شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: به طور روزانه نظرسنجی ها و میزان مشارکت شهروندان و همکاران و سفیران، رصد و پایش می شود.

سیفی با اشاره به میزان مشارکت پذیری شهروندان در اجرای این طرح، اظهار کرد: طبق بررسی های به عمل آمده تا به امروز بالغ بر ۱۱ هزار نفر از شهروندان در این طرح شرکت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: امید است با مشارکت هر چه بهتر شهروندان بتوانیم از نظرات، ایده ها و نکات قابل توجه شهروندان در راستای توسعه محلی بهره مندی لازم را داشته باشیم و رضایت شهروندان بیش از گذشته شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا