اجتماعی

لزوم همکاری میان مدیریت شهری تهران با راه آهن برای حل مشکل پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س)

به گزارش ساختمان آنلاین:  علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در صدمین جلسه شورا در تذکری اظهار کرد: در سلسله بازدیدهای چهارشنبه های فرهنگی هفته گذشته در منطقه ۱۷ شهرداری ۱۷ تهران حضور پیدا کردم و از پروژه‌های فرهنگی منطقه بازدید کردم؛ در همین زمینه از پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) نیز بازدیدی کردم که در همین زمینه لازم است تذکری بدهم.

وی افزود: مطابق بازدید به عمل آمده در طرح چهارشنبه های فرهنگی مورخ 27 مهرماه از منطقه 17 شهرداری تهران و علیرغم تدکرات و پیگیری های صورت گرفته اعضای محترم شورای شهر همچنان شاهد وجود مشکلات و موانعی برای پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) در این منطقه هستیم.

سخنکوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: وجود سوله های صنعتی رها شده راه آهن در میان باغ راه عملاً باعث شکل گیری آسیب های اجتماعی نظیر تجمع معتادین در سوله ها و نارضایتی مردم منطقه شده است. پروژه ای که برای افزایش سرانه های فرهنگی و فضای سبز منطقه برنامه ریزی شده بود اینک با برجا ماندن موانعی که ذکر شد، خود تبدیل به یکی از معضلات مهم منطقه شده است.

نادعلی ادامه داد: علیرغم پیگیری های شهردار محترم منطقه و همکارانشان به نظر می رسد رفع موانع موجود نیاز به ورود جدی شهردار محترم تهران و حصول توافقات اجرایی با راه آهن کشور جهت به ثمر رساندن این پروژه مهم و گزارش به شورای اسلامی شهر تهران دارد.

وی افزود: چندین سال است شهروندان منطقه ۱۷ و ۱۸ درگیر این موضوع هستند و به شدت فرسایشی شده است و اگر این مشکل میان مدیریت شهری و راه آهن حل شود می تواند کمک شایانی به شهروندان تهرانی باشد و امیدوارم نفع مردم در نظر گرفته شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا