اجتماعی

مشکل ما نبود مدیریت واحد شهری است

احمد صادقی در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورا با ابراز گلایه از برخی انتقاد ها از نحوه برف روبی در شهر تهران گفت: مشکل امروز ما بحث نمک پاشی و شن پاشی نیست بلکه مشکل ما نبود مدیریت واحد شهری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی  ساختمان آنلاین، وی افزود: آیا در شهر فقط شهرداری است که متولی ترافیک است؟ صادقی گفت: این در حالی است که در زمان بارش برف از لحاظ علمی ثابت شده که دید رانندگان کمتر می شود، سرعت کاهش می یابد، امکان جابجایی در سطح کندتر و در نهایت ترافیک افزایش می یابد. حال آنکه ما در حوزه آموزش نیز کمبود داریم و به شهروندان آموزش داده نشده که در چنین روزهایی کمتر به کارهای روزمره برسند.

صادقی افزود: متاسفانه امروز فلش انتقادها تنها به سمت کسانی است که شبانه روز تلاش می کنند و زحمت می کشند.

وی ادامه داد: هیچکس نگفت راهور کجا بوده، نقش مسئولیت اجتماعی نهاد ها و اشخاص را کجاست، هیچکس نیامد آسیب شناسی کند و نقش سایر سازمان ها را مشخص کنند.

صادقی افزود: من و خانواده ام نیز در ترافیک ناشی از برف درگیر بودیم اما دلیل نمی شود تلاش شبانه روزی کارکنان زحمت کش شهرداری را نبینیم.

صادقی افزود: بنده نیز از طرف خودم و همه سازمان هایی که کوتاهی کردند از مردم شریف خوب شهرم عذر خواهی می کنم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا