اجتماعی

درخت‌کشی اینبار در منطقه 19/ باید فکر اساسی به حال قطع درختان در تهران کرد

به گزارش ساختمان آنلاین:   ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران امروز در صحن شورا طی تذکری در ارتباط با قطع درختان در منطقه 19 گفت: فیلمی که در صحن شورا پخش شد، فیلم بوستان گلریز یک در منطقه  19 تهران  است که بخشی از درختان قدیمی آن بی‌رحمانه سیاه و کاملا خشک شده و بخشی قطع شده‌اند.
او ادامه داد: در نزدیکی این بوستان یک کارخانه سیمان وجود دارد که به ادعای روحانی عزیز، متعهد و جوان دلسوز ما که این فیلم را تهیه کرده است گردافشانی این کارخانه بوستانی به این بزرگی را خشک کرده است و علاوه بر آن عده‌ای هم درختان را قطع کرده‌اند. شهردار این ناحیه وقت نمی‌کند در طول یک سال یک بار به آن جا سری بزند آیا رئیس اداره ی خدمات شهری هم نمیرسد تا ببیند که چه اتفاقی برای بوستانی به این بزرگی افتاده است؟ بعد از آن به سراغ صاحب کارخانه برود که در حال خشک کردن و نابود کردن بوستان است؟
امانی اضافه کرد: خشک شدن و نابودی درختان یک طرف قطع کردن درختان که به بهانه خشک شدن اتفاق میفتد تا منطقه را به یک زمین تبدیل کنند و طرح ساخت و ساز در آن اجرا کنند یک طرف دیگر. دیشب برای من فیلمی از منطقه  یک فرستادند که برای شهردار منطقه فرستادم. گفتند؛ ملک شخصی است و ما اجازه ی ورود نداریم اما چند بار هشدار داده و  نامه زده‌ایم.
این عضو شورا گفت: مردم هم می‌گویند؛ این نامه‌ها و هشدار‌ها چه سودی دارد وقتی این بوستان در حال از بین رفتن است و دائم عکس‌های شبانه قطع شدن درختان را برای من می‌فرستند. به من ثابت شده که این مسئله در تهران به یک اپیدمی تبدیل شده است و باید حتما فکری اساسی برایش کرد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا