اجتماعی

چقدر به تعهداتمان در شورای ششم شهر به مردم تهران عمل کردیم؟

به گزارش ساختمان آنلاین:  جعفر شربیانی در تذکر امروز خود در صحن علنی شورا ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین و تبریک روز خبرنگار را تبریک گفت: یکسال از دوره ششم شهر تهران ری و تجریش گذشت و وارد سال دوم خدمت شده ایم.

وی افزود: در ابتدای این دوره تعهدات وعده و قول هایی به مردم تهران داشتیم و براساس آن نیز سوگند نامه ای را در ابتدای دوره با هم قرائت کردیم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: تذکری به خودم و همکارانم دارم که چقدر در این یک سال در مسیر تعهداتی که داشتیم بودیم.

وی بیان کرد: همچنین یادآوری کنم که تمام تلاش خود را در زمان باقیمانده این دوره به کار بگیریم که از منظر تصمیم گیری و تصمیم سازی بهترین اتفاقات برای شهر و مر د م تهران روی دهد.

شربیانی با قرائت متن سوگند نامه اعضای شورای شهر بیان کرد: در ابتدای این دوره سوگند یاد کردیم: من در برابر کلام الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد می کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می نمایم که در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایف و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشورم را در چارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه موارد زمینه های عدالت و انصاف را در نظر داشته باشم و مادام که در شورای اسلامی شهر عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت و آبادانی کشور و حوزه انتخابی خود احترام نمایم.

وی در انتها یادآور شد: امیدوارم توفیق خدمت صا قانع ای را به مردم شهر تهران ری تجریش و شمیرانات داشته باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا