اجتماعی

حمل‌ونقل عمومی اولویت اول برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به اینکه موضوع حمل ونقل عمومی و آلودگی هوا دغدغه اصلی مدیریت شهری است، گفت: در حال حاضر ۶۶ درصد از ناوگان حمل‌ونقل توسط وسایل نقلیه  خصوصی انجام می‌شود که باید تا سال ۱۴۰۳ حدود ۲۲درصد کاسته و به حمل‌ونقل عمومی افزوده شود.
وی درادامه گفت:شهرداری تهران در بحث مترو ، اتوبوس، ون های تاکسی و همچنین برقی کردن موتور سیکلت ها در شهر تهران اهتمام ویژه‌ای دارد که این موضوعات در سه سال آیند ملموس خواهد بود.
نادعلی در پایان با اعلام اینکه برنامه چهارم درباره ۵ موضوع اصلی شهر جمع بندی‌ شده است، گفت: حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و آلودگی هوا، ایمنی شهری و بافت فرسوده، مسائل فرهنگی و اجتماعی و نظام مدیریت شهری و هوشمندسازی جز پنج موضوع اصلی و رویکرد شهری است و کمیسیون‌های شش گانه شورا متناسب با همین پنج اولویت برنامه‌های خود را دنبال خواهند کرد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا