اجتماعی

در حادثه سیل امامزاده داوود، همه پای کار آمدند / مردم منتظر اقدامات جبرانی و بازگشت به شرایط عادی هستند

به گزارش ساختمان آنلاین: یازدهمین جلسه این شورا با حضور احمد صادقی ریاست شورای شهرستان تهران، علیرضا نادعلی عضو شورای شهرستان، بخشدار و رئیس شورای بخش کن به منظور بررسی خسارات وارده به تاسیسات عمومی و املاک مردم برگزار شد.
احمد صادقی در این جلسه گفت : ما کشور حادثه خیزی هستیم ولی به سمت پیشگیری و آماده سازی نمی رویم و کاملا تقدیرگرا می‌باشیم.

رئیس شورای شهرستان تهران افزود : ما در حوزه مقابله با بحران و حوادث خیلی قوی عمل می کنیم به نحوی که در بین ۱۷۴ کشور عضو هلال احمر، ایران در رتبه پنجم قرار دارد و حتی در بحث مقابله با حوادث از ژاپن جلوتر هستیم و معمولا در ابتدا یک رضایت نسبی هم بوجود می‌آید.

وی تاکید داشت : آنچه اهمیت دارد، برگشت سریع تر به زندگی عادی، جبران و ترمیم خسارات وارده است که معمولا عملکرد خوبی در این خصوص نداریم. در سیل اخیر امام زاده داوود آنچه که مسلم است جبران خسارات خارج از توان روستائیان می باشد و اگر اقدامات به موقع انجام نشود، میزان خسارت ها افزایش می یابد و بخش زیادی از باغات بخش کن از بین می رود.

صادقی افزود : با توجه به برآوردهای اولیه، بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان خسارت به بار آمده که لازم است با همکاری جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، استانداری، فرمانداری و دیگر دستگاه های متولی جبران شود. البته در بخش مقابله با این حادثه، شهرداری قبل از تمام دستگاه ها اقدامات خود را آغاز کرد.

در این جلسه محمد تاجیک بخشدار و علی اصغر بذرانبار رئیس شورای بخش کن طی گزارشی جزئیات اقدامات و خسارات را تشریح نمودند و با اظهار نظر اعضای شورای شهرستان تهران مقرر شد گزارش جامعی در بازدید میدانی با همکاری بخشداری توسط شورای شهرستان تنظیم و با توجه به ظرفیت های قانونی تدابیر لازم برای کمک رسانی به روستاییان و ترمیم خرابی ها اتخاذ گردد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا