اجتماعی

هنر ابزاری مهم در راستای جهاد تبیین است / لزوم تداوم برنامه‌های فرهنگی فاخر در شهرداری تهران

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخن گو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: شب گذشته مراسم رونمایی از روایت موسیقایی «سربازنامه» به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
وی افزود: این کار که یکی از آثار هنری فاخر است توسط پرواز همای اجرا شد که شعر این اثر زیبا توسط افشین اعلا سروده شده بود.
نادعلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین گفت: هنر یکی از مهمترین ابزار در حوزه جهاد تبیین است و مدیریت شهری باید در انتقال آرمان های انقلاب از این ابزار استفاده کند.
سخن گو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: برگزاری این نوع موضوعات فرهنگی در شهر تهران اهمیت ویژه ای دارد و باید توسط شهرداری تهران به صورت جدی پیگیر برگزاری چنین برنامه های فرهنگی باشد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا