اجتماعی

روکش آسفالت یک صد معبر منطقه 17

شهردار منطقه 17، گفت: یک صد معبر سطح منطقه 17 با استفاده از 36 هزار و 412 تن آسفالت،روکش دستی شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی با اشاره به بهسازی معابر سطح منطقه، گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور آنها، از ابتدای سال جاری تاکنون، عملیات بهسازی و روکش دستی آسفالت یک صد معبر اصلی و فرعی انجام شده است.

سیفی افزود: این عملیات عمرانی با استفاده از 36 هزار و 412 تن آسفالت و در مساحتی حدود 187 هزار و 320 متر مربع اجرا شده است.

شهردار منطقه تصریح کرد: علاوه بر روکش دستی معابر، با همت و تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه، طی 7 ماه ابتدای سال جاری تاکنون، 65 معبر به صورت نیمه مکانیزه روکش و 35 معبر به صورت مکانیزه ، تراش و روکش آسفالت شده است.

وی گفت: از ابتدای سال تا به امروز، بالغ بر 39 هزار تن آسفالت جهت لکه گیری و روکش معابر، در سطح منطقه توزیع شده است و با توجه به نیازسنجی های انجام شده این روند تا پایان سال با جدیت ادامه خواهد داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا