اجتماعی

مهدی چمران: شهرداری تهران به لحاظ اقتصادی کار را از زیر صفر شروع کرد+عکس

به گزارش ساختمان آنلاین: مهدی چمران در یکصد و سیزدهمین مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ضمن عرض تبریک سالروز بازگشت آزادگان، افزود: اگر با روحیه ایثارگران پیش برویم قطعاً موفق خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم این نشست نتایج مثبت و خوبی داشته باشد، عنوان کرد: دوره ششم مدیریت شهری کار خود را از زیر صفر آغاز کرد و شرایط بدهی‌ها هنوز هم وجود دارد و شهرداران خود باید تلاش کنند تا هم اندیشی داشته باشند و نشست‌های مشترکی را با یکدیگر برگزار کنند.
چمران با اشاره به اینکه شهرداری‌ها با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: هرگاه با برنامه‌ریزی صحیح پیش رفتیم موفق شدیم و امیدواریم تمامی شهرها با این روحیه پیش بروند.
رییس شورا افزود: همه شهرها مشکل دارند و شرایط اقتصادی که متاسفانه به وجود آمده باعث شده است تا دولت و شهرداری ها، به ویژه شهرداری تهران از زیر صفر شروع کنند و به علت همین بدهی های فراوانی که وجود دارد ما هنوز نتوانستیم‌ خودمان را به صفر برسانیم.
وی با بیان اینکه مسائل اربعین نیز در دستور جلسه  امروزقرار دارد، تاکید کرد: مراسم اربعین دستاورد بزرگی است که شهرداری تهران برای کمک به این مراسم پیش قدم شد و شهرداری های دیگر نیز به میدان آمدند و ارتباط خوبی بین دو ملت ایران و عراق برقرار و این دو ملت در کنار هم یک امت را تشکیل دادند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی و شهید ابومهندس دو ملت را در هم آمیخت و مراسم اربعین نیز خون ایران و عراق را به یکدیگر آمیخت.
لینک تصاویر:
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا