اجتماعی

جهش روبه جلو زیرساخت‌های شهری با اجرای مستمر بازدیدهای 360 درجه در مناطق

جلسه نظارت میدانی و ستادی شهرداری منطقه 22 با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مدیران کل این معاونت، شهردار و مدیران منطقه 22 برگزارشد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی ضمن بازدید میدانی از پروژه های شهری احداث معابر دسترسی به سایت مروارید شهر، پایانه وردآورد، تفرجگاه مسیل کن و سرای محله هوانیروز موجود در منطقه 22 بر ضرورت توجه ویژه به معابر و زیرساخت های شهری موجود در این منطقه با یک رویکرد تحولی و جهش محور تأکید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهر تهران با اشاره به اینکه جنس شهرسازی در منطقه 22 با سایر مناطق شهر تهران به لحاظ نوساز بودن تفاوت دارد افزود؛ منطقه 22 به لحاظ مسائل زیرساختی مانند یک شهر است که نیاز داریم با جدیت و پشتکار بیشتری بدان پرداخته شود. وی گفت: فرصت حضور شهردار منطقه 22 برای این منطقه یک فرصت تحولی و جهش محور است که بخصوص در بحث ایمن سازی 40 کیلومتری معابر نا ایمن موجود در این منطقه و پروژه های نیمه تمام با یک همت مضاعف باید پیگیری و یک جهش وتحرک ویژه روبه جلو اتفاق بیافتد.

شعبانی در ادامه افزود؛ اجرای مستمر طرح بازدید های 360 درجه در مناطق راهگشای ما در برنامه ریزی پروژه های شهری است لذا درنظر داریم کیفیت امور محقق شده در نتیجه این بازدید های مستمر مناطق را در کارنامه های ارزیابی و عملکردی مناطق لحاظ نماییم و بویژه در گزارشات مربوط به کنترل پروژه بگنجانیم.هیچ بهانه ای برای عملکرد ناقص پذیرفته نیست و همه ی همت ما در واحد های ستادی حرکت حمایتی در راستای تحقق اهداف در مناطق 22 گانه است که با این رویکرد جبران عقب ماندگی های موجود بویژه در منطقه 22 را با یک شتاب مضاعف خواهیم نمود.

مسعود نصرتی شهردار منطقه 22 در ادامه با ارائه گزارشی از ویژگی ها و شاخص های مهم این منطقه با اشاره به ایام تدوین و اصلاح بودجه سال 1403 از ضرورت درنظر گرفتن بودجه لازم برای پیشبرد زیرساخت های شهری با یک رویکرد تحولی خبر داد و افزود؛ با سرعت روبه جلو آمار سکونت در منطقه 22 لزوم تجهیز زیرساخت ها در این منطقه با شتابی فزاینده احساس می شود که مطالبه جدی و بحق شهروندان از مدیریت شهری در این منطقه می باشد.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 6 با همراهی معاون خدمات شهری و محیط زیست و معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی این منطقه ضمن حضور در این جلسه گزارشاتی را از رفع نواقص و پیگیری ویژه معضلات شهری مطرح شده در نظارت ستادی منطقه 6 در هفته گذشته ارائه و از رفع 72 ساعته موارد مطرح شده و معضلات موجود در این منطقه خبر داد و افزود؛ با همکاری نیروهای با سابقه و باتجربه درمنطقه 6 مقرر گردید بصورت دوره ای موارد و مشکلات موجود در سطح منطقه به روش بازدید های مستمر 360 درجه برطرف و احصاءگردد.

در ادامه این جلسه مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی وسرمایه انسانی و سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و محمد امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد گزارشاتی را درخصوص وضعیت پروژه های منطقه 22 در حوزه های مختلف ارائه و رسیدگی به وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های موجود در این منطقه را با یک آهنگ فزاینده و روبه جلو خواستار و افزودند؛ مسئله رسیدگی به برخی پروژه های آغاز نیافته در این منطقه یک مسئله جدی است که با توجه به نواقص زیرساخت ها در این منطقه بخوبی احساس می شود همچنین رسیدگی به پیام های 137 و 1888 شهروندان در این منطقه نیازمند همت مضاعف و تلاش بیشتر است.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در خاتمه با حضور در منزل مادر شهید فرهاد مروتی به دیدار و دلجویی از این مادر شهید ارجمند پرداخت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا