اجتماعی

علت سفر از پیش اعلام نشده رئیس قوه قضاییه به خراسان شمالی چه بود؟

سفر رئیس قوه قضائیه به مشهد مقدس یک حاشیه مهم داشت و آن هم سفر سرزده قاضی‌القضات به مرکز استان خراسان شمالی بود، اما این سفر بدون اطلاع قبلی چه دلیلی داشت؟

به گزارش ساختمان آنلاین، در میانه هفته پیش که قاضی‌القضات جهت شرکت در اجلاس دادستان های سراسر کشور عازم مشهد مقدس بود، در حین پرواز در ضمن صحبت با استاندار و رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی متوجه شد که عمده مصوبات سفرهای پیشین مقامات قضایی و همچنین اجرایی به این استان که در زمره استان‌های کمتر برخوردار کشور است، عملیاتی و محقق نشده‌اند.

آن گونه که خبرنگار فارس نوشته استاندار و رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی به اطلاع محسنی اژه‌ای رسانده‌اند که به عمده مصوبات سفر دی ماه 99 رئیس پیشین قوه قضاییه جامه عمل پوشانده نشده است و همچنین مصوبات سفر تیرماه سال گذشته رئیس‌جمهور نیز بر زمین مانده است.

رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید میدانی خود از دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد و در جمع قضات و کارکنان قضایی استان خراسان شمالی با اشاره به سفر سال ۹۹ هیئت عالی قضایی به استان خراسان شمالی و عدم تحقق مصوبات این سفر از ناحیه استانداری و دستگاه قضا، گفت: یکی از عواملی که من را مصمم کرد به صورت غیررسمی به استان خراسان شمالی سفر کنم، همین موضوع بود و در همینجا تاکید می‌کنم که در اولین فرصت، در ابتدای هفته آتی، آن بخش از تعهدات دستگاه قضا که در جریان سفر سال ۹۹ به تصویب رسید را عملیاتی کنم.

وی همچنین در همان جلسه خطاب به استانداری خراسان شمالی گفت: به نمایندگی از دولت باید تعهدات ناظر بر سفر سال ۹۹ هیأت عالی قضایی و‌سفر تیرماه سال گذشته رئیس‌جمهور به خراسان شمالی که مرتبط با تجهیز مراکز قضایی است را پیگیری کنید و بدانید که این امر به نفع مردم خود استان است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا