اجتماعی

بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهید آوینی

شهردار تهران از بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهید آوینی و دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگار به امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین، علیرضا زاکانی در مراسم افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح شهید آوینی در رویداد امید و افتخار، در جمع خبرنگاران گفت: تقاطع غیر هم‌سطح شهید آوینی، دسترسی به امام علی را فراهم می‌کند و این اصلاح ها هرکدام گره ای از شهر را باز می‌کنند.

وی ادامه داد: افتتاح امروز بالغ بر ۲۳ کیلومتر از راه مردم را نزدیک تر می‌کند و امیدواریم بتوانیم با اصلاح تقاطع ها۷۸۸ کیلومتر در ۹۸ اصلاح را به ۵۷ کیلومتر تبدیل کنیم و جنبه ویژه ای برای صرفه جویی روزانه ۶۰۰ هزار لیتر بنزین در تهران برسیم.

شهردار تهران درباره پروژه شهید بروجردی نیز گفت: این پروژه نخوابیده است بلکه تملک هایی دارد که خارج از اختیار شهرداری است و ما دنبال این هستیم تا کارها همگی با تفاهم کامل انجام شود و رضایت مردم را کسب کنیم.

وی تاکید کرد: تملک های بزرگ مقیاس انجام شده و مسیرها هموار است و بزرگترین مانع از جلوی پا برداشته شده است و اکنون بر روی تملک های چند گانه کار هستیم و ان شاالله ابتدای سال آینده پروژه شهید بروجردی به مردم تحویل داده می‌شود

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا