اجتماعی

نصب بالغ بر 35 عدد برج نوری در بوستان‌های منطقه 17

شهردار منطقه 17، با اشاره به افزایش روشنایی و رفع نواقص بوستان ها در طرح من شهردارم، گفت: در همین راستا تعداد 36 برج نوری در بوستان های سطح منطقه، نصب شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی با اشاره به افزایش روشنایی، رفع نواقص بوستان ها و افزایش رضایت مندی شهروندان، گفت: در راستای توسعه محلات در طرح من شهردارم و با هدف خدمت بیشتر و مطلوب تر به شهروندان و جلب رضایت آنها، برج نوری در بوستان های سارنگ، زمزم، زاهد، یاس و نیکو نصب و تجهیز شد.

وی افزود: به همین منظور 15 عدد برج نوری در بوستان سارنگ واقع در ناحیه 3 و 4 عدد برج نوری در بوستان زمزم واقع در ناحیه 2، 3 عدد در بوستان زاهد واقع در ناحیه 2، 12 عدد در بوستان یاس واقع در ناحیه 2 و 2 عدد در بوستان نیکو واقع در ناحیه 3، نصب شده است تا ایمنی بوستان ها افزایش پیدا کند و شهروندان با خیال راحت از تامین و افزایش ایمینی، در زمان تاریکی هوا، از این بوستان ها استفاده کنند.

شهردار منطقه تصریح کرد: در راستای اجرای طرح من شهردارم، ساماندهی و افزایش روشنایی بوستان های سطح محلات منطقه در اولویت های برنامه های معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه قرار گرفته است

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا