اجتماعی

ایرادات ایستگاه‌های اتوبوس تا پایان سال رفع می‌شود

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران بر رفع مشکلات، شستشو و نظافت ایستگاه‌های اتوبوس از قبیل سرپناه، شیشه‌، سقف و نیز کفپوش ایستگاه‌ها تأکید کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در جلسه‌ بررسی وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس خطوط BRT و نحوه نگهداشت آن‌ها که با حضور مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق، معاونان ترافیک مناطق 22 گانه و نمایندگان شرکت واحد اتوبوسرانی، شرکت کنترل ترافیک، سازمان حمل و نقل و ترافیک، اداره کل امور مناطق و سازمان بازرسی برگزار شد، مشکلات و معضلات موجود در نگهداشت سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد تا پایان سال نسبت به رفع مشکلات ایستگاه‌ها ازجمله رفع نقص و عیوب ظاهری سرپناه ایستگاه‌ها، شیشه‌ها، کنتورهای برق، روشنایی، سقف ایستگاه‌ها، نرده‌ها، نقشه‌ها، رمپ‌ها و کفپوش ایستگاه‌ها از سوی مجریان مربوطه اقدام شود.

یکی دیگر از مصوبات این جلسه، رنگ‌آمیزی، شستشو و نظافت سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس به‌صورت مستمر و ویژه از سوی مناطق 22 گانه بود که از طریق پیمانکاران حوزه خدمات شهری صورت می پذیرد

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا