اجتماعی

چگونه بدون بررسی و کنترل حقوقی، املاک شهرداری وارد فرآیند بورس شده است؟

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرجس سلیمانی، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در خصوص مشکلات پیش آمده در زمینه فروش املاک در بورس تذکر داد: لازم است در این باره توضیح داده شود که چطور بدون بررسی و کنترل دقیق املاک وارد فرآیند بورس شده و این قصور در کدام حوزه صورت گرفته و چطور املاک با وجود مشکلات حقوقی وارد فرآیند بورس شدند.
سلیمانی در ادامه درباره نحوه نظارت بر نیروهای شهربان و حریم بان نیز متذکر شد: مسئولان مربوطه توضیح دهند که چه اقداماتی در خصوص نظارت بر نیروهای شهربان و حریم بان انجام شده است؛ به نظر می‌رسد که بین نیروها در نواحی مختلف در پیشگیری از تخلفات ساختمانی هماهنگی‌های لازم وجود نداشته و همین موضوع باعث بروز تخلفات متعدد ساختمانی و افزایش پرونده‌ها در شهرداری شده است.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی در ادامه خواستار توضیح درباره نحوه تقسیم نیرو در حوزه‌های مختلف شهرداری شده و بیان کرد: لازم است در خصوص برنامه‌هایی که در این زمینه در نظر گرفته شده، توضیحاتی ارائه شود، در حال حاضر شاهد تراکم نیرو در برخی حوزه‌ها و در برخی دیگر کمبود نیروهای متخصص به ویژه در بخش حقوقی سازمان‌ها و شرکت‌ها هستیم که نیاز است در مورد آن‌ها تدابیری اندیشیده شود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا