اجتماعی

آمادگی جنوب‌شرق تهران برای آغاز سال تحصلی جديد و حضور پرشور دانش آموزان

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدي استرابي گفت: طرح هاي جهادي استقبال از مهر در اين حوزه براساس بازدید های و نظر کارشناسانان، در سطح نواحی هفتگانه به همت ادارات اين معاونت و به منظور بهبود سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان از 15 شهريور آغاز و تا 15 مهر ادامه خواهد داشت.
او به تشریح اقدامات اداره خدمات شهري در طرح استقبال از مهر اشاره کرد و افزود: پاکسازي جدارها و امحاي برچسب هاي غير مجاز، لايروبي و پاکسازي انهار، نظافت و پاکسازي باغچه هاي منتهي به مدارس، شست و شوي المان شهري، مبارزه با جانوران موذي، جمع آوري خودروهاي فرسوده و جلوگيري از سد معبر بويژه در معابر منتهي به مدارس از جمله اين اقدامات است.
استرابي با اشاره به اينکه در اين طرح از 900 نيروي انساني همراه با بهره گيري 150 دستگاه ماشين آلات انجام ميشود افزود: در اين طرح براساس دستورالعمل مرکز سه محور شاخص نيز معرفي شده است.
معاون خدمات شهري و محيط زيست منطقه ادامه داد: مدرسه رضايي در محور خيابان مسلم ناحيه 2، مدرسه هوشمند نور در شهرک بروجردي در ناحيه 3 و مدارس قدس، امام حسن مجتبي(ع) و ذکراي رازي در خيابان شيرازي در ناحيه 6 از جمله محور هاي شاخص در طرح استقبال از مهر است.
برپایه این گزارش؛ مديران شهري منطقه در شهریور از موضوعات نگهداشت شهر و برنامه های استقبال از مهر نواحی به صورت روزانه بازدید و دستورات لازم برای آماده سازی بسترهای لازم ترافیکی به منظور تردد روان و انجام امور مربوط به خدمات شهری و زیبا سازی معابر منتهی به مدارس را برای سال جدید تحصیلی صادر مي کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا