مجلس و ارگان هامجله خبری

احداث 2هزار واحد مسکن جوانان در گلستان

به گزارش ساختمان آنلاین: سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال اعتبار بخش عمرانی سه برابر سنوات گذشته بوده و هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی در سطح روستاهای گلستان عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان بیان کرد: همچنین هدف گذاری شده که امسال ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت نوسازی و مقاوم سازی شود.

وی ادامه داد: از اقدامات دیگر تامین مسکن جوانان است و با عنایت به تفاهم نامه با ۲۷ دستگاه اجرایی که در سال گذشته منعقد شده هم اکنون ثبت‌نام ها صورت گرفت و دو هزار واحد به صورت انبوه سازی در روستاها احداث خواهد شد.

حسینی بیان کرد: مالکیت بخشی به اراضی روستایی در دستور کار قرار داشته و نقشه برداری از ۶۰۰ روستا در سال گذشته شروع شد و در سال ۱۴۰۰ هم تمام روستاهایی که تحت مالکیت بنیاد علوی است به مردم منتقل می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا