بورس و بازارمجله خبری

با کمتر از یک میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

به گزارش ساختمان آنلاین:   بررسی قیمت‌ها در بازار نشان می‌دهد با سرمایه‌ و بودجه‌ای کمتر از یک میلیارد تومان هنوز هم می‌توان در پایتخت خانه خرید اما خانه‌هایی که با عمر بین سه تا بیش از 20 سال.

در میان لیست کم سن‌ترین بناها می‌توان به فایل فروش آپارتمان 52 متری در کیانشهر اشاره کرد که این خانه با عمر سه سال، متری 17 میلیون و 115 هزار تومان و با قیمت کل 890 میلیون تومان آگهی شده است.

در خیابان استاد معین یک آپارتمان 45 متری و با چهار سال قدمت به قیمت متری 20 میلیون و 667 هزار تومان و قیمت کل 930 میلیون تومان فروخته می‌شود.

همچنین در نارمک،‌مسیل باختر نیز می‌توان یک واحد 45 متری، پنج ساله را به قیمت 21 میلیون و 556 هزار تومان به ازای هر متر و قیمت کل 970 میلیون تومان خریداری کرد.

گران‌ترین فایل‌های فروش به ازای هر متر را می‌توان شامل 2 واحد مسکونی کوچک متراژ دانست؛ به طوری که یک واحد 41 متری در خیابان 17 شهریور با قدمت 20 سال به نرخ هر متر 23 میلیون و 171 هزار تومان و قیمت کل 950 میلیون تومان و یک آپارتمان 43 متری 23 ساله در خیابان قصرالدشت به قیمت 22 میلیون و 326 هزار تومان و قیمت کل 960 میلیون تومان برای فروش آگهی شده‌اند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا