بورس و بازارمجله خبری

با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان چه خانه‌هایی می‌توان رهن کرد؟

به گزارش ساختمان آنلاین:  بانک مرکزی در تازه ترین گزارش خود آورده است که تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران در مهرماه ۱۴۰۰ به حدود ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب معادل ۲۹.۸ و ۳۶.۸ درصد کاهش نشان می‌دهد و همچنین  متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران در مهر ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۸.۴ درصد افزایش یافته است، این در حالی است که رشد این نرخ در فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۰ به ترتیب، ۹۱.۷، ‌ ۶۹.۷، ۵۶.۶ و ۴۳.۷، ۳۴ و ۳۰.۵ درصد بوده است.

با توه به افزایش قیمت افسارگسیخته مسکن در سال های اخیر یافتن واحد مسکونی با مبلغ ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان رهن کار دشواری است با این وجود کماکان امکان رهن چنین واحدهای مسکونی اما با قیمت های نجومی اجاره وجود دارد.

قیمت روز مسکن در جدول زیر آمده است:

با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان چه خانه‌هایی می‌توان رهن کرد؟

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا