راه و شهرسازیمجله خبری

برگزاری فراخوان عمومی در حوزه معماری شهری کیش

به گزارش ساختمان آنلاین:  غلامحسین مظفری گفت: اعلام این این فراخوان در راستای انجام مطالعات و تحقیقات راهبردی و استخراج اطلاعات مورد نیاز برای عملیات و اجرای طرح های معماری در یک چارچوب اصولی و کاربردی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

وی افزود: تا کنون طرح های معماری مناسبی در جزیره ارائه شده است و ظرفیت های موجود از منظر شهری، زمینه انجام کارهای بزرگ و با کیفیت را در این منطقه فراهم کرده است. با این حال باید به هر میزانی که می توانیم توجه به معماری شهری و طراحی المان های دقیق و اصولی را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

رایس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برنامه‌های شرکت عمران، آب و خدمات در حوزه معماری شهری گفت: برگزاری چهار دوره “ساخت المان و مجسمه سازی” با هدف ایجاد جذابیت و جاذبه های منظر شهری در کیش، الگوی مناسبی در زمینه معماری شهری در کشور به حساب می‌آید.

مظفری بر تاکید بر استفاده از ظرفیت های فنی و هنری کشور تصریح کرد: برای بهره مندی از آثار بسیار ارزشمند هنرمندان تراز اول کشور و ظرفیت های موجود این منطقه می توانیم فعالیت های معماری شهری قابل توجهی را اجرا کنیم و شاهد بهترین های دنیا در این منطقه باشیم.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا