راه و شهرسازیمجله خبری

جلسه تشکیل ستاد مهندسان شورای وحدت

به گزارش ساختمان آنلاین:  اولین جلسه ستاد مهندسان شورای وحدت با حضور جناب مهندس بیادی و مهندس صدری و جناب آقای وکیل پور از کاندیداهای شورای وحدت برگزار شد.همچنین در این جلسه ریاست و قائم مقام ستاد مهندسان شورای وحدت مهندس واهبی و مهندس شهاب سعادت نژاد در محل انجمن سازندگان مسکن و ساختمان شهر تهران به همراه تعدادی از اعضای هئیت مدیره و انجمن سازندگان و هیئت مدیره نظام مهندسی و تعدادی از سازندگان و انبوه سازان و مهندسان ناظر شهر تهران برگزار گردید نیز حضور داشتند . در این جلسه اهداف کاندیداها ،اعضا شورای‌وحدت و خواسته های مهندسان نظام مهندسی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

در انتهای این مراسم مقرر گردید با کار گروهی ، زحمات و کارهای انجام شده در ادوار گذشته را با موفقیت به نتیجه رسانیده و پیوند عمیقی بین انجمن ها ، مهندسان ،سازمان نظام مهندسی و شورای شهر بیشتر از گذشته ایجاد نمایند و از ظرفیت کلیه فعالان صنفی استفاده بیشتری کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا