راه و شهرسازیمجله خبری

ورود کمیته امداد به تامین مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین:  سعید زارع‌زاده از برنامه‌ریزی برای ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکن مددجویی در چهار سال آینده خبر داد و افزود: این طرح از سال آینده آغاز می‌شود و سالانه ۹۰ هزار واحد مسکن برای مددجویان ساخته می‌شود که حدود ۶۰ هزار واحد در شهرها و ۳۰ هزار واحد در روستاها احداث می‌شود.

زارع‌زاده با اشاره به تفاهم‌نامه کمیته امداد و بنیاد مستضعفان برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویی گفت: ساخت ۳۵۰۰ واحد در قالب این تفاهم‌نامه آغاز شده و ۶۵۰۰ واحد باقی‌مانده نیز در مرحله اخذ پروانه ساخت و تشکیل پرونده تسهیلات است.

زارع‌زاده گفت: تحویل تمام ۱۰ هزار واحد تا پایان سال ۱۴۰۱ یا اوایل سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود. برنامه ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد در حالی اجرا می‌شود که سابقه اقدامات غیرهدفمند در حوزه انبوه‌سازی مسکن بعضا منجر به تبعات مختلف از جمله کیفیت پایین ساخت این واحد‌ها شده و در بعضی دیگر مواقع، فرسایشی شدن تحویل واحدها به تضعیف پیمانکاران برای تحویل با قیمت‌های وعده داده شده، انجامیده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا