راه و شهرسازیمجله خبری

موافقت با حضور 4 ناظر در ساخت و سازهای تهران  

 به گزارش ساختمان آنلاین: سعید سعیدیان با اشاره به اینکه فقط طرح‌های ساخت و ساز بیش از دو هزار متر مربع از سال ۹۲ تاکنون چهار ناظر ساخت در رشته‌های برق، مکانیک، معماری و سازه داشتند، افزود: اصرار کردیم در همه طرح‌ها حتی با متراژ پایین هم باید چهار ناظر و متخصص در ساخت و ساز حضور داشته باشند که خوشبختانه با آن موافقت شده است.

وی تاکید کرد: در ساخت و سازها ضرورت دارد هر حوزه توسط ناظر و متخصص رشته‌های مختلف نظارت و کنترل شود و سازمان نظام مهندسی وظیفه دارد در حوزه رعایت مقررات ملی ساختمان و دستورالعمل‌ها بر اجرای قانون تاکید کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ابراز امیدواری کرد با چهار ناظر شدن طرح‌های ساخت وساز شاهد شرایط بهتری در عرضه مسکن به شهروندان و بهره برداران باشیم.

سعیدیان افزود: متخصصان هفت رشته معماری، عمران، برق، مکانیک، نقشه برداری، گرافیک و شهرسازی در نظام مهندسی حضور دارند و تاکید می‌کنیم حضور همه رشته‌ها در طرح‌های ساخت وساز ضروری است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا