راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

رونق صنعت ساختمان فقط با استقرار دولت مقتدر امکان‌پذیر است

به گزارش ساختمان آنلاین: سید علیرضا میرجعفری با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: انتخابات ۲۸ خرداد می‌تواند تعیین‌کننده بسیاری از امورات کشور در ۸ سال آینده باشد.

وی ضمن یادآوری مشکلات عمیقی معیشتی که این روزها برای مردم ایجاد شده، تأکید کرد: چاره‌ای جز رونق تولید برای نجات اقتصاد ایران از بحران نیست. صنعت ساختمان یکی از صنایع پیشرانی است که در صورت فعال شدن می‌تواند دست‌کم ۳۰۰ صنعت دیگر را وادار به تحرک کند.

میرجعفری با بیان این‌که رونق صنعت ساختمان جز با استقرار یک دولت مقتدر امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: برای تشکیل دولتی توانمند که بتواند با رونق تولید مشکلات معیشتی مردم را کاهش دهد، چاره‌ای جز مشارکت حداکثری و انتخاب یک رئیس‌جمهور با برنامه و مردم‌مدار در انتخابات نیست.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: عموم مهندسان ساختمان تهران بزرگ انسان‌های فرهیخته و وطن‌دوستی هستند که مهم‌ترین آرزویشان عمران و آبادی این کشور است. برای همین باهدف تشکیل یک دولت مقتدر روز ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و انتظار می‌رود مردم نیز با همین هدف در انتخابات مشارکت کنند.

وی تأکید کرد: در مقابل امیدواریم رئیس‌جمهور آینده نیز با تلاش در راستای رونق تولید و صنعت ساختمان، قدردان اعتماد مردم و میلیون‌ها رأی جامعه مهندسی در انتخابات باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا