مجله خبریراه و شهرسازی

الحاق ۱۳ هکتار زمین به شهر سوسنگرد در راستای نهضت ملی مسکن

رییس اداره راه و شهرسازی سوسنگرد از الحاق ۱۳ هکتار زمین به محدوده شهر سوسنگرد در راستای تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی جلالی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سوسنگرد، اظهار کرد: با مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور ۱۳ هکتار زمین به صورت توافقی با یکی از مالکین جهت اجرای طرح نهضت ملی ‌مسکن به محدوده شهرستان الحاق شد.

وی افزود: تاکنون ۵ هزار و۳۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ سوسنگرد ثبت نام کرده‌اند و تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی این طرح در حال انجام است.

رییس اداره راه و شهرسازی سوسنگرد گفت: برای اجرایی شدن این طرح ملی در شهرستان همگرایی و تعامل خوبی میان دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان سوسنگرد وجود دارد.

جلالی ادامه داد: از تمام توان و همه ظرفیت‌ها برای تامین مسکن شهروندان استفاده خواهیم کرد تا مسکن‌هایی در خور شان مردم در این منطقه احداث کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به صورت قرعه‌کشی به ۳۸ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن که قرار است واحدهای خود را به صورت خودمالکی و مشترکا احداث کنند، قطعات زمین تحویل داده شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا