بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

مشکل واحدهای مسکن مهر باقی مانده پاکدشت حقوقی است

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: واحد‌های مسکن مهری که در پاکدشت باقی مانده است دارای مشکلات حقوقی و تعاونی هستند که در حال پیگیری برای رفع این مشکلات هستیم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: در حال حاضر پیگیر رفع واحد‌های مسکونی در حال ساخت پارچین پاکدشت هستیم و برخی از این واحد‌های چندین سال است که مشکل حقوقی و تعاونی داشته اند که در حال رایزنی با بنیاد مسکن  و وزارت تعاون کار و فاه برای حل مشکلات حقوقی این بخش است و به زودی این موانع برطرف خواهد شد.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران مهم‌ترین هدف راه وشهرسازی استان تهران ساخت و تحویل واحد‌های مسکونی به ویژه واحد‌های نیمه تمام در شهر‌های استان تهران است که آن‌ها را اجرایی خواهیم کرد.

او می‌گوید: در حال حاضر روند تحویل واحد‌های مسکن مهر باقی مانده در استان تهران به خوبی در حال اجرا است و اگر واحد مسکن مهری باقی مانده باشد به دلیل مشکلات تعاونی و حقوقی است که آن را هم پیگیری خواهیم کرد.

جنتی تاکید کرد:  روند ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان تهران هم به ویژه در شهر‌های اطراف از جمله دماوند، پاکدشت، رباط کریم و سایر شهر‌ها با سرعت خوبی در حال اجرا است و مشکلی در این حوزه نداریم.

گفتنی است چند روز پیش شهروندان در قالب پیامی به شهروند  خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفته بود  تعاونی مسکن مهر ۱۳ ری واقع در بلوار پارچین شهرستان پاکدشت استان تهران حدود ۱۵ سال به حال خود رها شده است و هیچ خبری از ساخت و ساز نیست. به گفته شهروند خبرنگار ما حدود ۵۰۰ نفر متقاضی دارد و آن‌ها مبلغی نیز برای این پروژه پرداخت کرده اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا