بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

تاکنون ۲۸۵ میلیارد تومان برای آماده‌سازی مسکن ملی البرز هزینه شده است

مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: تاکنون ۲۸۵ میلیارد تومان در استان صرف آماده سازی و سایر مراحل ساخت نهضت ملی استان شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، رضا خالقی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۴۰ هزارو ۶۱۹ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که ۲۹ هزار و ۴۵۳ تقاضا تایید شده‌ است؛ گفت: از میان تایید شده‌ها ۲۸ هزارو ۴۰۵ مورد از آنها موفق به افتتاح حساب شده‌ و  ۱۸ هزارو ۱۰۹ نفر از آنها آورده‌ اولیه خود را کامل کرده‌اند و ۱۴هزار و ۸۲۴ متقاضی نیز تخصیص پروژه شده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۸۵ میلیارد تومان در استان صرف آماده سازی و سایر مراحل ساخت نهضت ملی استان شده است افزود: با افزایش رقم تسهیلات از۴۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان، آورده متقاضی و تسهیلات اعطایی با تناسب بیشتری در ساخت پروژه‌ها تزریق خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تأکید کرد: ضروری است با افزایش سهم تسهیلات اعطایی از سوی بانک‌ها تناسب پرداختی متقاضیان و بانک‌ها رعایت شود.

خالقی توضیح داد: باید در خصوص حل مشکل کمبود اراضی جهت تخصیص به پروژه‌های شهر جدید مهستان و فعال شدن اراضی تامین شده فکری اساسی کرد تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

این مسئول با بیان اینکه جلسات کارگروه داخلی مسکن ملی البرز به صورت هفتگی برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم با تخصیص اعتبار و زمین مناسب بتوانیم به تعهد خود در خصوص تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در موعد مقرر عمل کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا