بورس و بازارمجله خبری

لازمه ایجاد ثبات در قیمت مسکن چیست؟

به گزارش ساختمان آنلاین:  مجید انصاری در تشریح نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که با حضور آقای قاسمی وزیر پیشنهادی «راه و شهرسازی» برگزار شد، گفت: در این نشست حول دو محور مسکن و حمل و نقل مباحث مهمی شکل گرفت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی در هر دو حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت.

انصاری تصریح کرد: وزیر پیشنهادی به این مسئله اذعان داشت که با منابع موجود امکان توسعه راه‌ها به ویژه در مناطق کم برخوردار وجود ندارد لذا باید در حوزه تأمین منابع اقدامات جدیدی صورت گیرد.

وی افزود: در نشست امروز تأکید شد در طرح‌های راه به ویژه در طرح‌های بزرگ باید نسبت به ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذار اقداماتی صورت گیرد تا سرمایه‌گذار جذب این پروژه‌ها شود.

انصاری با بیان اینکه قطعا مجلس در مسیر تأمین منابع برای توسعه زیرساخت‌ها کمک و حامی دولت خواهد بود، گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عنوان کرد که پیش بینی منابع مالی جدید فقط نباید به حوزه حمل و نقل اختصاص داشته باشد بلکه این مهم باید این تأمین مالی در حوزه مسکن نیز باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: وزیر پیشنهادی مقایسه‌ای از هزینه‌‎های ساخت مسکن از گذشته تا به امروز داشت و بر همکاری بانک‌ها و همچنین هم‌‎یاری و همکاری تیم اقتصادی دولت برای ثبات قیمت مسکن را داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا