راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

جزئیات طرح مسکن ویژه محرومان در بوشهر

به گزارش ساختمان آنلاین: حمید حیدری بریدی در نشست با مدیر بانک سپه منطقه بوشهر برضرورت سرعت بخشی در پرداخت تسهیلات بانکی به مردم برای ساخت مسکن ویژه محرومان تاکید کرد.

وی بیان کرد: در قالب طرح ویژه مسکن محرومان واحدهای ۴۰ تا ۷۰ متری با تسهیلات بانکی ۱۰۰ میلیون تومانی و ۳۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان احداث و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

حیدری بریدی گفت: همچنین افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی تسهیلات بلاعوض‌ نیز از سوی نهادهای مسئول دریافت می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص طرح ویژه مسکن محروم اظهار کرد: طرح ویژه مسکن محرومان فرصتی است تا مردم نیازمند از خانه‌های مقاوم و استاندارد برخوردار شوند تا به این وسیله از حوادث احتمالی طبیعی پیش‌گیری شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: انتظار می‌رود با همراهی بانک‌های استان و مردم، در ساخت یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان سرعت بخشی لازم صورت گیرد.

وی گرفتن تضمین‌های متفاوت بانک‌ها از مردم برای پرداخت تسهیلات بانکی را از مهمترین مشکلات طرح ویژه مسکن محرومان در استان بوشهر عنوان کرد و گفت: امید می‌رود بانک‌ها در این بخش همکاری لازم را با مردم داشته باشند.

مدیر بانک سپه منطقه بوشهر گفت: این بانک تلاش می‌کند همکاری لازم در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان مسکن ویژه محرومان را داشته باشد.

عبدالرحیم دشمن زیاری افزود: بانک سپه در زمان حاضر به عنوان دومین بانک استان در پرداخت تسهیلات بانکی شناخته شده است.

وی ادامه داد: باید با روان سازی در پرداخت‌ها، اجرای پروژه‌های مقاوم‌سازی و مسکن محرومان در استان سرعت داده شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا